Povečanje učinkovitosti in zmanjšajte zastoje z EasyTask?
Celovita rešitev za upravljanje življenjskega cikla sredstev (npr. strojev), ki omogoča načrtovanje in izvajanje vzdrževalnih del ter spremljanje stanja strojev, materialov, rezervnih delov in drugih sredstev.
Upravljanje sredstev
Preventiva - kurativa - napovedovanje - načrtovanje









O nas
Smo podjetje za digitalni inženiring, ki združuje ekipo inovativnih digitalnih mislecev, tehničnih strokovnjakov in vizionarjev prihodnosti. Globoko razumemo dejanske potrebe podjetij. S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami pomagamo podjetjem iz različnih panog preoblikovati njihove poslovne procese v učinkovite, pregledne in digitalno podprte rešitve. Naš pristop temelji na razumevanju vašega vsakdanjega življenja, vaših strojev in vaših ekip - zato vam lahko ponudimo rešitve, ki niso le tehnično dovršene, temveč tudi praktično uporabne. Prepričani smo, da mora biti digitalizacija orodje in ne ovira. Zato razvijamo sisteme, ki podjetjem olajšajo upravljanje sredstev, načrtovanje vzdrževanja in sprejemanje odločitev na podlagi podatkov - vse to z enim samim ciljem: da poenostavite svoje delo.

Razvijamo izjemno programsko opremo, ki ni le izpopolnjena za enostavno upravljanje sredstev, temveč tudi zelo enostavna za uporabo, tako da lahko zaposleni hitro vnašajo in opravljajo naloge.
Uporaba spletne strani EasyTask , lahko naši partnerji dosežejo:
Zmanjšanje zastojev
Pravočasna obvestila in boljši nadzor nad okvarami zmanjšujejo tveganje nepredvidenih zastojev.
Povečanje produktivnosti
Avtomatizirano dodeljevanje nalog in enostavno spremljanje napredka pospešujeta postopke vzdrževanja.
Varčevanje s časom in denarjem
Optimizirano vzdrževanje, avtomatizirano beleženje podatkov in nadzor zalog učinkovito zmanjšujejo stroške.
Večja varnost
Z natančno evidentiranimi vzdrževalnimi dejavnostmi in zagotovljeno sledljivostjo se vsi postopki izvajajo v skladu s predpisi.
Boljša preglednost operacij
S centraliziranimi podatki in vizualnimi poročili lahko vodstvo hitro sprejema utemeljene odločitve.
Enostavna integracija
Brezhibna integracija z obstoječimi sistemi zagotavlja nemoten prenos podatkov in izboljšuje delovne procese.

Ključne funkcije
- Kartica sredstva/stroja z vsemi ključnimi informacijami.
- Predhodno izpolnjeni obrazci za redno vzdrževanje.
- Izvedba modula za zbiranje e-poštnih naslovov pri pošiljanju opozoril, povezanih z želeno entiteto.
- Prilagodljive mize v skladu s proizvodnimi specifikacijami.
- Pravice in dodeljevanje nalog vzdrževalcem.
- Hierarhija področij za boljši pregled.
- Upravljanje napak, ki niso povezane s posameznimi sredstvi.
- Napredno upravljanje zalog nadomestnih delov.
- Napredna statistika sredstev/strojev.
- Večjezičnost / Prevodi
Kaj je naš uporabniki reči
Pišite nam nas
Če imate kakršna koli vprašanja s tega področja, se obrnite na nas. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
- Marcelino d.o.o.
- Kranjčeva ulica 4, 3000 Celje, EU - Slovenija
- +386 (0) 31 324 100
- +386 (0) 31 324 100
- +386 (0) 31 324 100
- [email protected]
- [email protected]
NOVICE
Enostavna naloga
Bodite organizirani. Bodite v prednosti.